att vara lyxhustru är ingen lek minsann

vårt internet är heeelt mambojambo. det gör precis som det känner för just nu. känner internet inte för att fungera så låter det bli. känner det för att stänga ner sidor så stängs sidorna ner och vill den låsa sig så låser den sig. och så håller det på att trilskas hela dagen lång. vet inte om det är datorn eller nätet men en formatering skulle nog inte sitta fel fredrik!!

igår var det inte mycket vettigt som stod på schemat. jag satt och glodde på när fredrik spela ps3. verkar vara ett ganska bra spel men inget för mig för jag kan inte både röra gubben, röra omgivningen, ha kolla på omgivningen och skjuta samtidigt. helt omöjligt. men jag satt och instruerade fredrik om eventuella faror och flyktvägar så vi var ett bra team :) sen åkte vi till coop i skara. var tvungen att ett bäddset till bebisen som emmie egentligen redan köpt men hon råkade köpa till vagnen, inte sängen. men nu är ordningen återställd. sen åkte vi hem till emmie & co. emmie har ju börjat högskola nu och håller på med första rapporten. frågorna haglar över mig och jag försöker hela tiden komma ihåg hur det var det skulle vara. men jag märker att jag kan mer än jag trodde. fast sen kan jag ju inte veta om deras handledare är ute efter samma sak som vår. men jag försöker iaf hjälpa till...

natten inatt var inge kul. jag kunde först inte somna så jag somnade nog inte förrän vid 01. sen vaknade jag vid 05 och det var dax för toa och sen kunde jag inte somna om. låg och väntade på att fredrik klocka skulle sätta igång. fredrik hör ju inte den alltid trots den enorma och äckliga stegring i styrka som den gör. men efter den 3-4 ringningar så var han uppe. och jag var klarvaken. katterna tar in en levande mus som de jagade runt i huset och den pep. jag var tvungen att rädda den och släppa ut igen eftersom den var oskadd. så vid detta laget var jag pigg men ändå trött. så vid 08 somnade jag igen och sov till 10.

så efter dessa dagar och nätter kan jag bara konstatera att det är minsann ingen dans på rosor att vara lyxhustru inte :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0