borta borta borta

för någon vecka sedan så omformaterade fredrik datorn. jag har ju tjatat ett tag om det eftersom den inte har varit sig själv riktigt. så jag fick tjata några gånger på honom men till slut blev det gjort. datorn är nu frisk som en nötkärna igen och jag slipper krångel. MEN, fredrik gjorde bort sig BIG TIME. han råkade radera alla våra kort. ett helt halvår har han raderat. inte med vilje men det struntar jag i. han raderade ju korten!!!! som tur är så lyckades jag rädda våra semesterbilder för dom hade jag redan skickat iväg. men exempelvis annas bröllop är puts väck. som att vi aldrig varit där. jag trodde även att emmas och roberts bröllop var borta men dom korten hittade jag på min egen dator igår. så det var skönt. det är i stort sett bara bröllopskorten som jag bryr mig om. de andra är inte så viktiga. som tur är så pratade jag med anna igår och hon sa faktiskt att jag kan få bränna över några av deras kort på en cd-skiva. jag måste ju ha något kort i albumet lixom. så visst, det löste ju sig ändå men attans vad arg jag var!!!!

så det jag lärt mig av detta är att antingen skickar jag korten till framkallning oftare eller så bränner jag över korten på cd-skivor varje gång jag lägger in på datorn!!
Kommentarer
Postat av: Emmie

VILKEN FET TABBE!!!!

hoppas verkligen han går rundor med svansen mellan benen där hemma hela helgen!

2009-10-31 @ 10:00:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0