en liten uppdatering

shit vad jag älskar hösten. ok, nu överdriver jag väl lite men just sådana höstdagar som det den som är idag är ju hur härligt som helst. klarblå himmel, ca 10 grader och träd och buskar bara sprakar i olika färger. det är härligt. om en månad kommer jag väl gnälla järnet över att det alltid är mörkt och så vill jag väl ha vår :P jaja, jag är nöjd just nu iaf!

veckan har rusat iväg. jag har hållt mig sysselsatt så jag har sluppit segheten. i onsdags var jag hos emmie & co. moffade fika, vilket nu har blivit ett måste så fort jag åker till dom. haha. igår träffades jag och emmie i staden och tog en fika på henry´s :) kollade runt i lite affärer men efter ullared så har jag köpstop ett tag. behöver inget heller. har väldigt mycket kläder till bebisen nu så jag tror inte vi behöver köpa så mycket mer. kommer såklart inte kunna hålla mig ändå och vi kommer säkert få mer oxå. men vi har det mesta.. tror jag. och kläder till mig själv.. ja det har jag ju nämnt tidigare. utbudet är inte lika stort längre och jag känner inte för att köpa en massa som jag inte kan ha sen. jag hade tur och får låna emmies vinterjacka som hon inte ska ha längre. så nu slipper jag köpa en "på-tjocken-jacka" som jag bara kan ha någon månad. sparar jag dom pengarna. och emmies jacka är snygg :) funkar bra med magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0