en ny vecka

jag börjar känna mig tung. eller nä, inte tung. jag känner mig osmidig. inte så där att jag vaggar fram eller tycker det är jobbigt att gå eller så. men typ att resa mig ur soffan är fanimej inte lika lätt som det en gång varit. men magen börjar ju oxå bli lite stor nu så det kanske inte helt jättekonstigt. men osmidig är inget snyggt att vara fastän det bara är lite...

idag har vi varit på den 3:e föräldraträffen. vi pratade mycket om kejsarsnitt: planerat, akut och katastrof (alt. superakut). det är ju något som man måste vara lite beredd på att det kan bli så det var absolut matnyttig info. skönt att veta att det är väldigt ovanligt med katastrof kejsarsnitt för det vill jag helst slippa. sandra fick gå igenom det och det är ingen rolig upplevelse. men det gick ju bra och det är huvudsaken såklart. sedan pratades det om lite annat smått och gott såklart.

i söndags var vi och satte ljus och blommor på marikas grav. det var verkligen på tiden för det var ett bra tag sen vi var där senast. vid hennes grav är det alltid så väldigt fint. alltid massa nya blommor, där ligger stenar med texter som min bästis, bästis och min älskling. där finns alltid ljus och där sitter även änglar av olika slag. det är nog många som är vid hennes grav och ser till att det är fint. måste kännas skönt för johnny och mia att veta att marika var så omtyckt och älskad av många människor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0