i malmö idag

idag bar det av mot malmö och ett besök hos min lilla farmor. det var jag och mamma som var där. väl där bjöds det på mat, efterrätt och fika så nu rullar jag i stort sett fram. dock så var jag nog inge roligt sällskap. sov dåligt som tusan inatt, vaknade flera gånger så jag har varit extra trött idag. har även haft huvudvärk så jag var helt enkelt inte så talför. och inte för att vara elak men min farmor kan i stort sett föra en hel diskussion alldeles själv då det gjorde nog inte jättemycket att jag var lite ur gängorna idag :P

idag fick jag även min lilla tantbok på posten, virkboken :) det är ganska så lätta figurer så jag tror att det passar mig alldeles utmärkt faktiskt. jag orkar inte med om det blir krångligt, då ger jag bara upp. så jag och mamma ska sätta oss i helgen så ska hon lära mig. jag har ju kunnat förut men den kunskapen är heeeelt borta skulle jag tro. så på lördag förmiddag ska jag storshoppa garn och virknålar så det bara är att köra på :)

nu är det snart superstars!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0