kämpar trots krämpor

aaaaa, jag har krämpor. min stackars rygg har plåååååååågat mig nu i några dagar och det är fan inte nådigt ibland heller. hugger till som om någon knivhögg mig och det värker. foglossning eller nerv i kläm är min gissning men vad spelar det för roll. ont gör det i vilket fall. jag har iaf stått ut med plågorna och sett till att fixa vår tvättstuga så nu är den tiptop. slängt skräpet, putsat diskbänken dammsugit, tvättat golvet, fixat burkar till tvättmedlet, lagt på en liten duk och ställt in en blomma. så nu kan till och med gäster få ta en titt utan att bli helt förfärade :P häääääärligt!!!! jag är som en ny människa. jag fixar och trixar mned allt. jag är minsann helnöjd över mina prestationer här hemma. jag måste bara hålla det uppe oxå för jag är inte klar än.....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0