mamsen

idag kommer lilla mamsen. ska åka och hämta henne i skövde. hennes tåg kommer vid 16 så jag kör om en kvart eller så. vi ska direkt till emmie & co för att käka lite middag. fajisat till heeeeeeela familjen.. minus några då men dom skiter vi i :P ja så ni kan ju tänka er vad jag gjort idag. jajemän STÄDAT. eller ja, dammsugit har jag gjort iaf. det var redan tiptop i övrigt :P fattas bara när jag går och dräller här hemma!!!

jag vet inte alls vad som händer nu i veckan när mamma är här. vi har inte planerat något alls. jag kanske får henne till att hjälpa mig med att putsa fönster höhö. hon är ju lite märklig när det gäller sådant för i somras ställde hon sig och gjorde det här hemma helt spontant lixom. så det kanske går att få henne till att hjälpa mig. jag kanske får dra ett gravidkort men det är det värt i så fall hihi. jag kan ju trilla ner från stolen eller så... det vill vi ju inte

näe, toa sen bilen mot skövde
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0