massa med bebisar

ja, jag tror vi alla fått bebissjukan. den här veckan så har jag fått veta att två vänner till ska ha barn. i måndags så mezzade jag lite med monica och då kläcker hon ur sig att vi måste prata för hon har en grej att berätta. eftersom jag visste att de försökte så frågade jag direkt om det var det som jag trodde att det var. och såklart att det var. har dock inte hunnit prata mer med henne så jag vet inte så mycket men vi ska förhoppningsvis ses nästa vecka så då ska jag fråga ut henne.

sen igår när jag pratade med anna så berättade hon att det var bebis på gång där med. v 16-17 någonstans var hon i så det är ju absolut en bit på vägen. snart ultraljud :)

lite knasigt att vi alla tajmar det på det viser tycker jag. nyss fick sandra, om 2 månader får jag, i feb får emma, anna i april och jag gissar på att monica oxå får i vår då. det kommer vara bebisar nästan överallt sen :) undra vad vi kommer prata om när vi träffas :P

jag tycker det är toppen med alla bebismagar som putar så ett stort grattis till allihop!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0