mys med bebis

fredrik och jag låg i soffan och myste lite med bebisen. fredrik ligger och studerar magen och varje gång magen hoppar av att bebisen sparkar eller rör på sig så utbrister fredrik helt förvånat: ÅH. sen om han lägger handen på magen och bebisen sparkar så är det samma ÅH också tittar han frågande på mig och undrar om det var bebisen :) helt underbart mysigt är det!

idag var vi på föräldraträff nummer 2. vi pratade om vilka olika smärtlingsmetoder det finns och allt runtomkring det. jag är redan på det klara med vad jag ska ha men jag tycker det är viktigt att ändå veta vad som finns mer. jag kanske ändrar mig när jag väl ligger där. sedan tittade vi på en förlossningsvideo. nej, det var inte en där man ser alltihop och som gör att man blir totals avskräckt. det handlade mer om arbetet innan krystandet börjar. sen var det lite snack om amningen precis efter förlossningen men då hade jag sådan huvudvärk så jag tror inte att jag fick in så mycket av den infon tyvärr.

nu ska jag dra mot soffan. fredrik har gått och lagt sig alldeles nyss så jag får sitta där i min ensamhet. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0