riktig sovmorgon blev det

oj vilken sovmorgon vi tog idag. vaknade vid 10,30 och sen låg vi och spelade hänga-gubbe på fredriks nya iphone ett tag. så först nu har jag ätit upp min frulle och är nästan redo för dagen. vet dock inte alls vad som står på vårt schema. hoppas på att jag kan dra med fredrik ut på en promenad snart. vädret är ju gött idag oxå. ikväll är det ju viktig fotbollsmatch, sverige - danmark. vinna eller försvinna. så den är ett måste. ska ladda upp med god mat och gottis :)

gårdagkvällen var mysig, precis som vi hade planerat. först gick vi på restaurang där vi käkade fläskfilé med kantarellsås och potatisgratäng MMMMMMMM :) sedan drog vi vidare mot bion där vi såg "Flickan som lekte med elden". det är en bra film enligt mig. men jag har inte läst böckerna och därför har jag inte den att jämföra med. verkar som att de som läst böckerna tycker att filmerna suger. dock så är det ju ingen biofilm precis. så jag har lite svårt för att sitta still då. behöver min soffa där jag kan vräka mig hit och dit och ligga riktigt bekvämt. krävs mer action i filmerna om de ska ses på bio tycker jag. men som sagt, filmen var bra. gillar på rapace och nyqvist skarpt!

nu ska vi se om det blir någon promenad....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0