rivstart på söndagmorgonen..

aaaa, ok jag överdriver lite. så överdrivit rivig var väl kanske inte min start idag. gick upp vid 9,30 efter att ha läst lite i min bok om förlossning. jag behöver få lite kött på benen när det gäller det känner jag. jag vet ju ingenting och jag vill inte komma dit och inte kunna ett skit. det väcker en hel del tankar omkring hur jag själv vill ha det. även om det är ett tag till så kommer dagen till slut och då skadar det inte att vara lite påläst. ja, angående min rivstart. vi har en byrå i sovrummet (från ikea) som varit helt ostabil. ska väl tilläggas att det var jag som satte ihop den en gång i tiden :P men iaf. den har stod förut där spjälsängen ska stå så när jag idag skulle lägga i tvätt där så tänkte jag: varför inte? så jag började tömma och flytta och dona. sen satt jag och funderade ett tag varför den är så där mystiskt ostabil. jag kan ju avslöja att det var inte så mystiskt. det blir väl lätt ostabilt när man inte drar åt skruvar och muttrar utan låter dom hänga löst :P så det har jag fixat med nu så nu sitter allt som berget. ska minsann visa fredrik sen att jag kunde lösa det själv :) så byrån är fixad och platsen där spjälsängen ska stå är fri. men jag tror att fredrik får sätta ihop den för annars kan det gå illa........ vi har en massa skåp och lådor i köket som är överfulla med skit och där det är ENORM oreda. dessa skåp och lådor går mig på nerverna. jag vill att det helt plötsligt ska bli ordning och tömt från skräp så jag kan få lite sinnesro. och ni tänker nu: men fixa det då KVINNA!!! jaja, jag ska!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0