så dååååålig

vilket ruskigt höstväder vi har fått nu då. så går det när man njuter för mycket av det fina. fredrik har varit hemma från jobbet nu torsdag och fredag. aldrig fel med lite sällskap. dock har han ju varit såååååååååå sjuk. framförallt igår då. små ynkliga hostningar och harklingar. ett under att han andas överhuvudtaget ju. men nu har helgen börjat och det är alltid najs. vet inte alls vad som händer. vi hade planer på att hyra ett släp och slänga en massa skit på tippen men eftersom fredrik är dååååååålig så vet jag inte om jag får igenom den idén. men det vore bra skönt. vi har en hel massa som ska slängas. var fasen kommer allt ifrån lixom!!!!

ikväll har fredrik önskat taco så taco it is. jag har haft svårt för det hela graviditeten och har fortfarande. meeen idag offrar jag mig. jag tror även att iaf jag ska titta på the reader. fredrik hoppar nog den verkar det som.

imorrn hoppas vi på fint höstväder igen!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, det låter sååå roligt=)

2009-10-17 @ 08:54:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0