själva igen

så, nu är jag tillbaka igen. mamsen åkte hem igår så nu är det fritt fram att hänga över datorn igen. det var riktigt kul och trevligt att ha mamma här. vi umgicks med emmie och noel, spelade monopol och pratade en massa. sen fick jag faktiskt min vilja igenom. mina fönster är nu putsade och fina. och jag behövde bara nämna det så var mamma på :) känns otroligt skönt för jag hade aldrig tagit tag i det. härliga mor!!!! nu ses vi förhoppningsvis till jul igen ich det är ju inte så där jättelångt bort egentligen :)

idag har vi varit duktiga. jag och fredrik alltså. vi har varit på återvinningscentralen och tömt allt jäla skräp vi hade i garaget och på terrassen så nu äntligen slipper vi gå och tänka på det. fredrik tog hem släp från jobbet och det är minsann ett stooooort släp, med kåpa och allt. vi fyllde det till max, inte en milimeter av utrymmet var ledigt. japp, så mycket skit hade vi samlat på oss. vi är som hamstrar!!! men nu är det borta minsann.

nu ikväll har vi sett på film, Solisten. riktigt bra film. verklighetsbaserad vilket ofta gör filmer ännu lite bättre. såklart har vi moffat godis oxå :) jag lär inte somna på ett tag för vi tog en 3 timmar lång middagslur förut idag så nu jag ILSKEPIGG. kanske en till film?


Leo och fredrik igårkväll. lite quality time :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0