ska jag eller inte?

fredrik har blivit förpassad till lilla rummet. han kom hem och mådde lite sisådär. ont i halsen, snörvlig och allmänt vissen. självklart tänker vi direkt på en viss influensa. inte för att jag egentligen tror att de hjälper att han vistas på rummet hela dagen men det känns iaf lite bättre. så nå hångel blir det minsann inte idag :P nästa vecka börjar de vaccinera på mvc här i bya. jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra. tycker det är jättesvårt och det går inte att få några klara direktiv om riskerna med det. det enda jag fått höra från min barnmorska är att de rekommenderar att gravida ska vaccineras, vilket jag ju redan visste. det är lite som pest eller kolera. kan ju gå illa om jag blir sjuk och det kan gå illa om jag vaccinerar mig. så hur fan ska jag veta vad som är det rätta? blir inte klok på något.....

idag har jag varit hos emmie och noel och umgåtts lite. det är sjukt hur fort man vande sig vid att ha dom så nära :) jag tycker det är så skönt att bara kunna köra dit precis när jag vill och sitta och snacka i några timmar.

nu ska jag krypa ner i sängen, ensammen, och läsa min förlossningsbok...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0