skummigt

ställde klockan på 0800 men kom inte upp förrän 09,30. sängen är ju så härlig. det är jag och lisa som är sjusovarna här i huset minst sagt. hon gör mig alltid sällskap :) igår fixade jag det. det som ni tyckte att jag bara skulle se till att göra. skå och lådor är nu i perfekt ordning. blev mycket skräp att kasta. i veckan ska jag ta tag i skåpen med tallrikar och glas och annat köksgrejs. har så mycket sådant som vi inte använder så nu ska det rensas ut!! kvällen igår spenderade jag i badet. jag är ingen badmänniska någonstans annars. har inte ro till det oxå tycker jag alltid att det blir obehagligt varmt så jag knappt kan andas. men jag fick sådan huvvevärk igår så då tänkte jag att ett bad kanske hjälper. så där låg jag med en bok och bara tog det lugnt. hjälpte mot huvvevärken tills jag gick upp ur badet :P men det var skönt faktiskt. men jag är lite av en skummissbrukare för jag har så mycket skum att jag knappt kunde se boken och det svämmar över och ner på golvet :) men det är väl ändå så det ska vara. fredrik har inte en droppe skum vilket ju är skumt i sig. hur kul är det lixom. idag ska vi på den första föräldragruppsträffen. det ser jag verkligen fram mot. hoppas att barnmorskan är bra och att vi får massa nyttig info. bara jag slipper öppna käften där och säga hur jag tänker och känner och liknande. det behövs absolut inte. sådan är jag inte och inte fredrik heller. vi ska vara där 14,00 så fredrik får sluta tidigare vilket han väl inte säger nej till precis :P nu ska jag ut på en promenad....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0