snörvel snörvel

jag har gått och blivit aningens förkylder. gårdagen var inte nådig men jag tackar gudarna och läkemedelsföretagen för nässprayet och alvedonen. annars hade min resa igår inte varit speciellt kul. stackars alla satar som satt i samma vagn som mig. snörvel och nys i massor. men idag är det bättre.

efter att ha sovit på en luftmadrass i över en vecka så kan jag konstatera att min säng är underbar. jag har sovit som ett litet barn :) vaknade utvilad och redo för en  ny dag. har precis tagit en skön höstpromenad. luften är så jäkla skön nu på hösten. känns fräsch lixom.

dagens att-göra-lista är att fixa med mitt bagage. tvätta det som bör tvättas och hänga in det som bör hängas in. sedan ska jag fixa lite i garderoben. lägga undan sommarkläderna och även lite kläder som inte funkar med magen. dom tar bara upp onödig plats för tillfället, som jag faktiskt behöver. sen blir det till att fixa och dona som vanligt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0