städ/väder?!

dammsugaren ställdes precis in i skåpet igen och mina hemmafrusysslor är helt avklarade för denna dag. uppfräschning av toalett och dammsugning av huset kan jag nu bocka av. jag borde nästan starta en städblogg egentligen eftersom  dammvippan och disktrasan förmodligen snart växer fast i mina händer. jag är snart ett proffs på det där. vilken merit.......

eller så kan jag starta en väderblogg för det tycker jag att jag nämner jämt och ständigt oxå. och så även idag. var ute och gick i förmiddags och det är ju ett uuuuuunderbart väder idag. klarblå himmel och solsken här i fantastiska skaraborg.

ja jo, jag får ta och tänka över vilken väg min blogg nu ska ta: städ eller väder. undrar vilket som funkar bäst. sveriges största städ eller väderblogg?? tål att tänkas på

nä, det händer faktiskt inte så mycket idag vad jag vet. jag har gjort mitt och nu ska jag kasta mig in i min nystädade dusch och fräscha upp mitt snygga jag.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0