100 dagar kvar

ja, idag är det minsann bara 100 dagar kvar till bebisen är beräknad att komma. på något konstigt sätt så lyckas dagarna bara svischa förbi. 100 dagar är ju ingenting. helt crazy!!

Du är på dag 180 av 280. (64,3%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 4 fulla dagar (v25+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 29 dec 2009
Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.

jag kommer att spendera hela dagen alldeles allena. fredrik drog iväg in till staden för tvättning av bil och sen drar han vidare ut till lovene. fredrik och hans pappa ska nämligen kolla på bandy någonstans. kommer inte ihåg var det var men det är en bit att åka och matchen börjar vid 18 tror jag. så jag är fri att göra vad jag vill. funderar på lite satc - the movie :) sett den några gånger redan men den går att se några gånger till :) tror dock att det får bli en promenad först så är det gjort.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0