148 slag

dagen började klockan 0800 med en lång promenad i skogen. härligt härligt :) sen tog jag bara det lugnt fram till det var dax för besök nummer 4 hos barnmorskan. tog blodprov för att se så att allt stod rätt till. kan tydligen bli så att jag och bebisen har olika "blodsorter" och det måste man ha koll på. sedan var det blodtryck och stick i finger. det tråkiga :P sen över till det roliga. mäta livmodern. den hade växt 3 cm sen sist, 25 cm nu. och sedan fick jag lyssna på hjärtat :) 148 slag. så allt var som det skulle vara. efter varje besök så blir jag helt upprymd. alltid lika härligt att veta att bebisen växer och mår bra.
nästa besök är om 3 veckor, alltså i v 28.

snart ska jag iväg igen. har ett möte med hon som är ansvarig för vik.poolen. blev ju inställt sist. klockan 14 ska jag vara där så jag har lite tid att slå ihjäl tills dess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0