15 september

så trött så trött är jag. dagen började redan innan klockan 07 idag. fredriks klocka ringde några gånger för mycket så jag var ju klarvaken när han gick. så jag masade mig upp. slängde in en maskin med tvätt. sedan bar det iväg på en promenad. kallt som tusan var det. hösten är helt klart på väg.

dagen spenderade jag sedan hos emmie och co. vi gjorde inget speciellt utan satt och pratade en massa om allt möjligt. blir ju en del bebissnack men emmie och eddo verkar än så länge stå ut med det :P vi for även iväg till färgaffären i skara för att kolla på färg till bebisens rum. dock så blev det en tapet som vi fastnade för. tror att det kommer bli riktigt fint. sedan for vi vidare till coop där jag hittade ett par hängslebyxor och en body till bebisen. jag har ju knappt köpt något själv utan vi har ju fått det mesta så jag tyckte minsann att jag fick köpa det :)

jag har även äntligen fått ett beslut från a-kassan så nu äntligen får jag lite pengar därifrån. har gått utan "lön" i över 2 månader vilket ju är så där roligt. inte för att vi svälter men det är aldrig kul att inte få några pengar, speciellt inte när jag faktiskt har rätt till det dessutom. men nu är det iaf löst så det är riktigt skönt :)

häpp, vidare..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0