"amigurumi"

usch, jag sov på tok för länge idag vilket resulterat i att jag haft huvudvärk sen jag steg upp. mindre roligt ju. tycker jag varit lite duktig förut och gått upp tidigare men idag var jag dum!

jag beställde nyss en bok på nätet. ni kommer alla skrika "tantvarning" när ni ser vad det är för sorts bok men jag tänker ignorera detta.



virka amigurumi heter den, som ni kanske ser. jag såg en reklam om den i tidningen imorse och blev lite smått sugen. när jag bodde hemma hos mamma och pappa hade jag perioder då jag älskade att sticka och virka. jag är inte jättebra på det men nu blev jag sugen igen. så jag beställde boken så den kommer hem till skåne nästa vecka så får mamma hjälpa mig att börja virka så får vi se hur det går. jag är iaf superladdad hihi. amigurumi är japanska små figurer och jag tycker det verkar roligare att virka dom än traditionella mönster. självklart har jag bebisen i tankarna oxå ja. kan säkert hitta något i boken som kan sitta fint på en hylla i bebisrummet. något ska jag ju göra med min fritid. fredrik har tjatat om att jag borde skaffa en hobby så nu testar jag detta haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh...imponerad. Va tvungen att googla på detta för att se va de va. Hur söta små figurer som helst ju! När du fått klämm på de så kommer de en beställning =) kram

2009-09-25 @ 14:06:08
Postat av: Emma

Åh, en virk och stickglad Emma kanska får kopiera lite ur boken sen?!?!

Hoppas du får det bra i skåne nu! kramar!

2009-09-26 @ 10:24:40
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0