dagen på GeKås

jag svettas onormalt mycket. minsta lilla jag gör så svettas jag eller blir iaf hiskeligt varm. måste vara för att jag är gravid för så här har jag aldrig hållt på förut. och det är ett helvete. ingen trevlig info men sådant är mitt liv just nu :P varmt värre!!!

dagen har spenderats i ullared. andra gången i mitt liv som jag var där. jag trodde att jag skulle bli tokig och go bananas men jag behöll mitt lugn genom hela dagen. men kärringar som stannar mitt i gången eller precis mitt i en ingång är faktiskt farligt för ens tålamod. men jag klarade det. det blev en hel del shoppat faktiskt. mest bebisgrejer naturligtvis. men även lite tröjor till fredrik. trodde inte det skulle finnas något i klädväg som var något att ha eftersom det är ullared vi snackar om men jo då. lite fanns det allt. nu är bara den stora frågan hur tusan jag ska få hem allt.

shoppinglistan:
skötbädd till skötbordet
täcke till vagn
bäddset till sängen
bäddset till vagn
2 lakan till säng
plastfrotté till säng
haklappar
lite bebiskläder
2 tjocka tröjor till fredrik
t-shirt till fredrik
2 toppar till mig

jag får flörta med mamma så att hon kanske kan ta med sig lite av det när hon kommer upp om några veckor :) jag är iaf helnöjd med mina inköp och kan bocka av lite på min bebislista.

imorgon blir ännu en rolig dag. då ska jag umgås med sandra heeeeela dagen. vi ska spendera dagen hemma hos henne och prata bebis konstant. hon ska ju ha bebis den 28 oktober, bara 1 månad kvar. spännande som tusan :)
men plingade min mobil.....
Kommentarer
Postat av: Emma

Svettningar....här har du en till!!! Det är sanslöst jävla outhärdligt ibland. Speciellt nu när jag är på operation och måste ha flera lager kläder och munskydd och mössa för att vara steril....Du verkar ha det bra i skåne, njut!

2009-09-28 @ 20:15:09
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0