ja, vad ska man välja?!

sitter här och snaskar på jordgubbar. naturligtvis inte svenska men ack så goda ändå! på tv visar dom en massa repriser och annat skit. seriöst dålig tv för att vara en lördag. det är ju trots allt höst nu så nu borde väl allt det braiga dra igång? tycker jag har väntat länge nog nu!!!

idag har vi varit iväg på lite äventyr. eller ja, äventyr kanske är lite överdrift iofs. vi har nu köpt vagn!! och jag älskar den. lönt att göra det innan man ens använt den ordentligt men hittills älskar jag den iaf :) jag har varit aningens velig när det gällt vagnköpet. men det är ju verkligen en djungel och vi kan ju inget om vagnar precis.
ska man köpa ny eller gammal, vilket märker ska man ha, hur mycket ska den kosta, 4 eller 3 hjul, duo eller kombi?? och alla har ju olika åsikter om det. för vår del blev det iaf till slut en emmaljunga med 3 hjul, duo och begagnad. inte alls den vi hade kollat på från början.



fast vår är svart och mörkare grön.

skönt att ha det avklarat eftersom det var det dyraste inköpet. slipper vi jaga rätt på en.

efter vagnköpet så tog vi en tur in i staden. käkade lite och köpte lite bebiskläder (chocker igen). sedan hem och vila. en liten rast på eftermiddagarna är nästan ett måste nu för tiden.

nu tar jag mina jordgubbar och går mot soffan. kanske skulle ta och läsa istället. har nu köpt läckbergs alldeles färska bok fyrvaktaren. oh så hääääääärligt!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0