en pojke minsann

dagen idag då. jag träffade emma på staden idag för shopping. det var ingen vilken shopping som helst utan det var dax för emma att köpa det första till deras lille bebis. de var nämligen på rutinultraljudet imorse och fick på skapelsen :) jag hade ju typ satsat allt jag ägde och hade på att det var en liten tös men oj så fel jag hade då. en liten pojke är det minsann. jag som var så övertygad.
så vi gick runt i lilla staden och emma hittade allt lite så nu har hon börjat. sedan blev det en härlig fika på Henry´s. mums för fika.

sedan skulle jag ha träffat den ansvarige för vik.poolen men hon var sjuk så det slapp jag idag. jag skriver slapp för jag kände inte alls för det. och jag kan ändå inte börja förrän om 1,5 vecka så det gjorde inte så mycket. bokade in ett möte på måndagen efter att vi kommit hem.

jag har kastat fram kläderna som jag ska ha med mig men jag orkar inte packa. usch vad det är trååååkigt. och jag packar alltid för mycket så jag fick halvera det förut. sen ska man ju få med allt annat krimskrams. kamera, laddare å skit å mög.... får la se vad väskan väger sen höhö. men jag hela dagen imorgon på mig så det ska jag nog hinna fixa med :) sen drar vi och ni kan stanna här i regnet MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir ett jäla möööööög att stanna här men nu får du lova att komma hem med lite färg!!!!

2009-09-04 @ 06:33:37
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0