flänger runt

ja, flänger runt är det jag gör just nu. försöker hitta kläder till fredrik som ska med men det är inte det lättaste när karln knappt äger några bra sommarkläder. massa piké-tröjor men dom är ju så helsickes tjocka så det går ju inte. men några vanliga t-shirts har jag lyckats hitta och några shorts. så han slipper förhoppningsvis gå rundor naken de första dagarna iaf :P

och samtidigt som jag packar så städar jag lite överallt. vill ju inte komma hem och behöva städa det första man gör lixom. tvätta eller diska vill jag ju inte heller hålla på med så det fixar jag nu det med. kallas det multitasking på hög nivå kanske :P måste även in till bya och köpa stödstrumpor till flygresan. låter som att jag är en gammal tant ju. försöker även fixa med min i-pod men jag tror minsann att det ör något knas med den. vad vet jag inte men den har inte varit som den ska den senaste tiden. och den är inte speciellt gammal så jag är lite butter. får se om det går att lösa. måste ju ha musik på flyget. jaja, alla dessa bekymmer!!

nu måste jag återgå till allt fixande. har ni sett som det regnar ute.... har jag nämnt att jag snart slipper det men ni får stå ut? hihihihihihihihi.....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0