"I LOVE DDY"

det är en jäkla tur eller helt enkelt jäkligt skönt att inte ha ett fast jobb nu när jag är gravid. varje eftermiddag är jag sååå trött. jag vill bara gå och lägga mig men gör jag det så kan jag ju inte sova ikväll istället. men jag märker att det tar på krafterna när man "bakar bebis" :P

jag kom precis hem från staden efter att ha spenderat några timmar med sara. vi satt på henry´s (chocker) och mumsade på bakad potatis och uppdaterade oss om varandra. vi har inte träffats sen juli tror jag. sen tog vi en rajd i staden. köpte jeans till bebisen och sen även en body. mycket söt. hoppas fredrik tycker likadant :) sedan drog vi till söderströmt och mumsade blåbärspaj. efterrätt är ju ett måste lixom!!

nu ska jag snart iväg på en promenad. blev ingen imorse för jag pallade inte. ville bara stanna i sköna varma sängen :) men nu ska jag ivaja!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0