kinamat is da shit!!!

dagen börjar lida mot sitt slut. har varit en lugn kväll som vanligt. kinamat och ice age 3 var det som stod på menyn. maten var underbart god. har längtat i flera dagar efter mina 4 små rätter. det var helt klart värt väntan. filmen var ok. tycker nog dom andra varit bättre faktiskt. men ändå underhållande.

imorgon drar jag ju iväg mot skåne. jag kollade med sj angående de knasiga bytena och jag är nu lugnad. bussen jag ska ta är en ersättningsbuss för att de håller på med banarbete så därför väntar den in ankommande tåg. blir dock till att stressa i vilket fall.  under morgondagen ska jag packa och sedan drar jag till emmie & co vid 14 tror jag. fredrik ska festa med jobbet så emmie ska skjutsa mig till skövde och tåget. tåget går inte förrän vid 19 så jag ska "chilla" lite i skara först :)

häpp, nu ska jag röra mig mot sängen och någon bok i högen. har läst ut läckberg (ja emmie, jag tar med den till dig) och den var urbra. läckberg gör en aldrig besviken. så nu väntar jag på nästa.. om det blir någon nästa förstås!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0