måndag igen

håller på att städa och fixa lite här hemma. tar lite pauser lite då och då för jag får sammandragningar när jag håller på för mycket. men dom slutar rätt snart efter att jag satt mig så därför är jag inte orolig. vet ju att det är normalt men det är minsann inte speciellt behagligt. viktigt att lyssna på kroppen så därför får städningen ta lite längre tid.

det har inte hänt något speciellt idag annars faktiskt. en helt vanlig måndag antar jag. till helgen drar jag neråt mot skåne och släkt och vänner. det ska bli riktigt skönt :) jag är ju ändå sysslolös så då är det ju bara att passa på. vet ju inte när jag orkar åka ner nästa gång. dock så ser jag inte fram mot tågresan alls.  blää vad tråkigt. åker inte förrän vid 18 och är framme 22. trist att åka så pass sent. men men, tror det är mest det att jag vanligtvis nu för tiden inte åker tåg till skåne. då blir man aningens bortskämd :P vet inte alls hur länge jag stannar för jag har inte bokat någon resa hem än. får se när jag tröttnat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0