redo för hösten

alltså, nu kanske jag helt går mot strömmen när jag skriver detta och vissa kanske tycker jag är helknäpp eller till och med hemsk. men rånarna inatt, seriöst. när jag slog på tvn imorse och såg vad som hänt och hur de gjort det. det första som slog mig var att jäklar vad coolt. det var ju som taget ur en film. ja menar helikopter. bara det höjer ju coolhetsfaktorn mycket. det hade inte varit coolt alls om någon blivit skadad eller ännu värre. men nu kan jag säga att det var ett coolt rån. faktiskt. jag tycker det!!!

när jag vaknade imorse så hörde jag hur det krasade lite småkonstigt från köket. men jag tänkte att det var någon av katterna som käkade så jag tänkte inte mer på det. någon timme senare så går jag upp och precis utanför toan ser jag att det ligger något. hmm, det är lite mörkt så jag ser inte men antar att det är lite smuts och jag muttrar något om mina nystädade golv och jäkla fredrik. går på toa, tar på mig glasögonen och tänder. inälvor och magsäck är det som ligger på mitt nystädade golv. så det var härifrån det konstiga krasandet kom ifrån. najsigt!! schysst att lämna lite rester till oss förstås....

dagen idag är nog ganska så händelselös vad jag vet. ska nog städa tvättstugan men det har jag tänkte ett tag nu så jag lovar inget precis. :P igår var en skön dag. jag satt hos frissan i typ 2 timmar och blev ompysslad. ujujujujuj, vad jag älskar det. borde gå dit en gång i veckan... be dom rulla håret på mig eller något :P jag blev jättenöjd dessutom, som vanligt. så nu är håret fräsht igen och jag kan möta hösten!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0