sandra, vi är grymma!

så trött så trött. som vanligt :P men dagen har varit hur bra som helst. jag har spenderat i stort sett hela dagen ute hos sandra. massa bebisnack men det antar jag att ni redan förstått. en hel del förlossningssnack eftersom sandra är hyfsat nära nu :) jag ska tvinga henne att berätta allting in i minsta detalj sen när ungen "ploppat" ut. bara för det så blir det väl kejsarsnitt på´na så då har jag ju ingen nytta av henne :P

sandra hade även en byrå som de inte satt ihop än som hon skulle ha bebiskläder i så jag kom med förslaget att vi kunde ta tag i det idag. så sagt och gjort, nu är byrån minsann ihopsatt så det är bara att börja lasta in grejerna. vi hade riktigt skoj vilket ju gjorde det hela lite roligare såklart. annars är ju sånt urtråkigt. sen att det tog 2 timmar för oss att få ihop den, behöver vi ju inte prata om haha. vi bokade även in ikea på fredag. dom har inte köpt säng än!!!!!!! jag ska dock inte shoppa något vad jag vet. jag har ju redan problem med hur jag ska få hem allt jag handlade igår. jag har iaf haft en toppendag och jag tycker det är synd att jag och sandra bor så långt ifrån varandra. vi har alltid massor att prata om (även när det inte är bebis på gång) och vi har alltid så jäkla kul ihop. jag har försökt få dom att flytta men dom verkar inte så där jättesugna. trist!!

efter kladdkakan med glass och banan hos sandra så är jag fortfarande proppmätt så jag ska nog slänga mig i soffan alternativt sängen för lite jäsning...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0