skåneland

ja, fram kom jag minsann. sitter nu i skåne hemma hos mamma och pappa. alla andra sover. frullen var torftig :P två rostade mackor med bara smör och ett glas vatten. får ta ett snack med mamma sen så att vi åker och handlar ordentligt.. till mig :) resan igår gick bra. de vanliga störmomenten så som prasslande påsa, högljudda tonårstjejer, öppnade fönster, kacklande killar och fulla tonåringar som tyckte de var hur coola som helst var det enda som jag störde mig på :P men jag överlevde. sista tåget mellan nässjö och hlm där satt jag och funderade ett bra tag haha. de serverade nämligen kaffe, te, frukt och vatten. HELT GRATIS!! hmm, så brukar det aaaaaldrig bara tänkte jag. efter ett tag slog det mig: jag sitter ju för tusan i första klass!!!! och min biljett var bokad så att jag skulle sitta där oxå så det var inte så att jag smugit mig dit. lyxigt! :P

idag står det inget på schemat faktiskt. funderar på om jag kan få med mig mamma till vinslöv så jag kan sätta ljus i minneslunden till mormor och morfar. har slarvat med det.

häpp, en promenad med fanny, om hon nu vill hänga med. hon är ju lite speciell när det gäller promenader... ligger ibland hellre hemma :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0