snart snart snart


på lördag bär det av mot härliga turkiet. inte för att jag vet om det är härligt, men det tar jag för givet :) det ska bli så skönt att få komma bort lite faktiskt. jag och fredrik har ju aldrig varit utomlands tillsammans så det ska bli härligt :) flyget gå 06,15 från landvetter så det blir till att åka mitt i natten. men det ser jag som en stor fördel eftersom då kommer vi vara i turkiet vid 11,00 så då har vi nästan en hel dag där ju. vi har bestämt att den första dagen spenderar vi nog vid poolen. kommer väl vara lagom möra. lite upptäcksfärd sen på kvällen blir det nog oxå.
oj vad vi längtar!!!



här ska det väl inte gå någon nöd på oss lixom

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0