1,2...5,6

aaaah vilken pissig natt!!! Liam somnade lite efter 21 efter att ha fått flaska. men kl 01 så väcktes han av fredrik som var allmänt högljud när han sov. så då fajtades jag och liam ett tag och jag vann för han somnade igen efter lite skrik. men kl 02 så var det dax igen så då gav jag upp och gav honom flaska och han somnade om igen. men av någon anledning vaknade han igen vid 05. men då lade jag över honom bredvid mig och han somnade igen. då kan man ju tycka att han skulle sova längre eftersom han varit vaken och bråkat en del under natten men icke. kl 0545 så ville han gå upp. men då fick han morgonflaskan och sedan låg vi där och hoppades på att han skulle somna igen. vilket han gjorde vid 08. nu hör jag hur han gastar så nu vill han väl gå upp på riktigt. fredrik har oxå legat och sovit till nu. jag gick upp för en timme sedan ungefär. har väldigt svårt att sova med en sprattelgubbe bredvid mig. kommer nog vara en trött och seg dag för min del känns det som :P

fredrik ska hålla på i trädgården idag och jag och liam ska fixa och dona här inne. får väl se hur mycket det blir gjort för min del efter den här natten.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0