Besök hos farmor i Malmö

på fredagen var det dax att åka till farmor nere i malmö. alla utom ericafika åkte med neråt. som vanligt så bjöds det på god mat, efterrätt och fika. man skulle ju kunna tro att elin (som vanligt) vräkte i sig av allt som serverades men icke. jag stod emot det mesta faktiskt. men det som jag smakade var som vanligt gottit. jag och farmor hade en liten dispyt om hur liam skulle skötas (eller hur man ska uttrycka det) jag gillar inte alls att folk ska lägga sig i. det är en annan sak om jag skulle göra uppenbara fel som att låta honom gå klädd i shorts mitt i vintern. men nu tyckte hon att det var fel att han inte sov hela nätter, det var fel att han hade napp och sen gav vi honom för mycket mat. jag försökte poängtera för henne att vi vet vad som är bäst för honom och då fick jag till svar att det gjorde jag inte trodde hon. min farmor ska man ta med en nypa salt men då blev jag förbannad.  jag kände mig påhoppad av henne och blev både ledsen och arg. vi gör allt för vår son och vi är de som känner honom bäst. ingen har rätt att säga något annat.



god god mat



lilleman fick bara titta på



efterklädbyte fick han sitta hos mamma lite oxå



famor ville ju oxå busa

det var absolut kul att få träffa farmor. visst, vi hade vår lilla dispyt som gjorde mig arg men känner man min farmor så.... hon menar väl egentligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0