där fick jag

där fick jag för att jag skrev att jag hade en duktig son som somnade själv. igår efter kvällsmaten så gallskrek han i över en timme innan han somnade hos mig. oj så arg han var. han tog verkligen i från tårna oxå. men när han väl somnat så lyfte jag över honom till hans säng och där fortsatte han att sova. antar att han någon gång då och då måste visa vem det är som verkligen bestämmer här i huset. :P

nu sitter jag med färg i håret. hade en snygg utväxt som skrek efter lite brun färg. lillen har precis somnat. lite senare ska vi till emmie & co så de kan låna min bil för att göra lite ärende. sen är det hem igen och packa och gör oss iordning. vi ska nämligen till harrys ikväll med emma och robert och roberts syster och hennes gubbe. liam ska då passas av farmor och farfar. måste säga att jag har lite ångest. jag vet ju att de tar väl hand om honom och han har det hur bra som helst med dom. men just på kvällen och natten vet jag att han är lite kinkigare och gråter lättare. så det kommer nog att bli några samtal till lovene under kvällen. vi ska ju sova i lovene så vi är inte ifrån honom så länge. det ska nog gå bra :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0