en grötupdate

självklart ska ni få en liten grötupdate. jag vet ju att ni så spänt har suttit och väntat på att få veta hur det går med det :P

nu har ju liam ätit gröt i en vecka. vi har ju ökat lite och lite och det har gått såååå bra :) nu de senaste dagarna har han till och med tittat på med lystna hungriga ögon och gapat efter skeden för att han vill ha mer. jag visste ju att han skulle bli en liten glufsare. han har ju älskat att käka sen han kom och jag hade inga farhågor om att det skulle ändras. så idag var första dagen som han fick äta en hel smakportion. det är väk ca 1 dl skulle jag tro. han glufsade som attans. så om en vecka ska han nog kunna äta 1 - 1,5 portion som planerat. och efter det ät det ju dax för den riktiga maten :) håhå så spännande!!!



"jag vill ha meeeeeeeeer"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0