en hönsmamma med vårfeelings

jo, nog fick vi fint väder idag oxå. termomtern visar 19 grader och elin skriker:
 
VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN ÄR HÄR!!!!!!!

 :) kom precis hem efter en lång och härlig promenad. svettades som en liten gris gjorde jag. nu ligger lillen och sover i sin vagn här på altanen. jag kan inte riktigt låta honom ligga här själv så jag sitter här bredvid vid bordet och bevakar haha. har väldigt svårt för att lämna honom ute. man vet ju aldrig vad som händer. om någon tar honom eller om en katt kommer och lägger sig på honom. allting kan gå fel så snabbt. hönsmamma jupp jupp

nu ska jag bara sitta här och njuta av värmen tills lillen vaknar för då blir det full rulle igen!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0