en nyföding till

Jag mezzade anna förra veckan och frågade om det var något på gång. men hon kände inget. sen mezzade jag igen och berättade om min dröm. jag drömde nämligen att de skulle få en liten alva som skulle väga 3060 g. knasigt jag vet men jag var övertygad om att det var en sanndröm. nu har det bara varit en lång väntan på det där mms:et. inatt kom det äntligen. jag vaknade av att mobilen pep och jag var måttligt glad över detta men jag kollade mezzet eftersom jag ändå  vaknat. och där var den ju:



men min sanndröm var totalt fel. det blev ju en liten kille. men vad han heter, när han kom, vad han väger eller hur lång han är vet jag inte.  de enda jag vet är att förlossningen var lååång. jag väntar in ett samtal från anna för att få veta allt allt allt. men det dröjer nog ett tag. dom måste ju ta igen sig och njuta först och sen har hon nog några att ringa :) men jag sitter som på nålar tills dess!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0