ett tips till alla föräldrar



den här tavlan har vi fått från lifestone.se, och med fått menar jag såklart köpt. det finns i alla möjliga varianter och material. för mig var det väldigt viktigt att göra en sådan med liam hand-och fotavtryck. denna pyttiga lilla människa kommer ju växa upp till en stor grabb och då kommer vi ha glömt hur liten han varit en gång i tiden. men med dessa otroligt fina avtryck så kan vi alltid bli påminda. lifestone.se är ju aningens för dyra kan jag tycker egentligen. det finns absolut billigare att köpa men jag tyckte det var så bra att bara får hemskickat avtrycksboxar som vi sen skickade tillbaka och sedan fixade de denna fina tavlan. de andra som jag tittade på där fick man göra allt själv och jag tvivlar på att jag skulle klara det. jag är  inte speciellt pillig av mig. det var absolut värt de pengarna och nu ska vi bara hitta en foto på lillkillen som passar bra i den lilla ramen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0