Harry´s i fredags

ja, i fredags var det ju dax för den första utgången sedan istiden och jag hade höra förväntningar. vi lämnade liam hos mia och johnny först sen gick vi över till emma och robert där vi satt och snacka lite innan vi blev inskjutsade till staden och harry´s. där mötte vi upp linda och anders. sen var det god mat och gott att dricka. jag är ingen som brukar ta drinkar men jag tog allt en drink innan maten. mums mums :) lammytterfilé med svamp beställde jag. shit, det var så jäkla gott. varför är vi inte ute och äter oftare undrar jag. det är ju såååååååå gottit!!! efter maten försökte vi hitta ett annat ställe med lite drag. jag ville ju ha mitt dicko (aka disco) och vi letade i heeela staden för att hitta det. men det var verkligen bottennapp överallt så det slutade med att vi gick in på harry´s igen (fick nu betala inträde, smart smart) men nu hade vi alla gått av oss den lilla spriten vi hade i kroppen så vi satt som sura tanter och gubbar och blängde på alla små våp där. så det blev hem ganska tidigt. en natt utan att behöva mata var helt underbart. även om jag innan jag somnade låg och lyssnade efter pip från honom så somnade jag rätt fort och sov gott.

vi hade en riktigt kul kväll och vi ska minsann göra detta lite oftare. helst med mer supa och mer eddie den gången :)



emma och något fyllo på väg in till staden :)



 allihop inne på harry´s



robert är visst lite blyg



emma vandrar från krog till krog

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0