Hos Sandra och Noel

som jag har längtat eftet att få träffa sandra och hennes lille goding noel. i torsdags var det äntligen dax. jag och liam åkte ut till dom i ekaryd i torsdags och spenderade största delen av dagen hemma hos dom. vi satt i soffan och pratade om lite allt möjligt. det handlade mest om livet med en liten bebis såklart. vi hade så jäkla kul. efter sådana besök så vill jag absolut inte lämna skåne. som tur är så är sommaren snart här och då blir det skåne igen :)


massa med småkillar :)
Liam fick prova Noels stol.
 ostadigt än men det ska snart gå



killarn gymmade järnet medan morsorna fikade lite
ser man bara till storleken så syns det minsann inte att
det är mer än 2 månader mellan killarna. men utvecklingsmässigt så
ligger Noel före. han  stod och hoppade i sandras knä, rullade nästan runt
i gymmet och var hur stadig som helst.
en duktig liten kille :)



Noel spanar in sin nya kompis



en tokglad liten kille



jag lånade ut min lille kille en stund. men han hade koll på
att jag inte gick någonstans



noel hade ju roliga fiskar ovanför skötbordet.
Liam skrattade som en galen liten bebis åt dom

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0