inte så mycket ninja...

idag är fredrik pappaledig för första gången. så det passade ju utmärkt att han tog liam inatt. tro det eller ej men det var första natten som han tog honom. på tiden med andra ord. jag såg ju fram mot att äntligen få sova en hel natt. dock så var jag inställd på att jag skulle få väcka fredrik när liam ville ha mat men att jag skulle få somna om ganska snabbt igen. hmm, visst väckte jag honom och sedan satte oväsnet igång. men nej, det var inte liam so väsnades utan det var fredrik. sprang omkring i huset, dunkade i spjälsäng konstant och for upp ur sängen när han trodde att liam inte kunde andas för att han gjorde minsta ljud. fredrik påståt ju själv att han varit tyst som en ninja men jag liknar honom hellre med en i björnligan. klumpig klumpig klumpig. så jag har sovit mindre inatt än vad jag gör när jag har liam på natten. men det var ju hans första natt så vi får la se hur det går nästa gång. men denna natten får han minsann underkänt.

idag har vi planerat in att vi ska åka till skövde och kolla ny soffa. vi har just nu skitdåligt med plats när det kommer lite folk hit. så nu vill vi ha en stooooor soffa med divaner på bägge sidor. tror vi iaf :P vi får la se vad vi hittar. tror vi mest ska titta idag dock.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0