"ledig"

kan morgonen börja bättre än så här: jag ser och hör hur liam börjar böka runt i sängen. armar och ben far omkring och han pratar för sig själv. jag ligger och tittar och lyssnar på honom en stund. han verkar hur nöjd som helst. efter en stund så kikar jag upp över hans sängkant och hans ögon möter mina. hela hans ansikte spricker upp i världens största och finaste leende :) morgonen kan inte starta bättre än så!!!

nu ligger han och sover sin första nap för dagen. den brukar vara i ca 2.5 timme så jag har några timmar för mig själv på förmiddagen. rätt skönt att kunna fixa och ordna nu så att det är gjort för dagen. jag gjorde dock det medan han gymmade så jag är "ledig" istället :) ska sätta mig i soffan och läsa tredje boken i twilight-serien " ljudet av ditt hjärta".

senare idag bär det av in mot bya tror jag. måste handla lite mat och våtservetter till lillen. förresten så kan jag infa om att liam fortfarande älskar gröten. han har fortfarande inte riktigt den rätta tekniken när han smaskar i sig den men ner åker den iaf. skönt att det går så bra. nu ska vi öka dosen lite för hans mage har än så länge inte reagerat på det nya.

häpp, annat att göra. köss på er



i mammas och pappas kök nu i påskas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0