måndag fast tisdag egentligen

ja idag var det måndag igen fast egentligen tisdag. inte mig emot att veckan blir lite kortare. bara härligt. på bra väder oxå. i skåne hade vi toppenväder hela tiden så vi kunde ta många härliga promenader. igår var det ju skitväder men jag tog iaf en promenad själv och lämnade killarna hemma. skönt att få lite egentid.

just nu sitter liam och smaskar på apington för fullt. jag vet inte alls vad vi ska hitta på idag. beror ju på vädret. men vi hoppas på en promenad in till bya för jag ska hämta ett paket. en ny vårjacka och en bikiniöverdel. beställde ju en ny bikini när jag bestämt att vi skulle börja på babysim. men de beställde jag i den storlek jag hade när jag ammade. liiiiiiite skillnad nu när jag inte gör det. :P så det fick bli en ny. oxå en jeansjacka för det har jag inte haft på måååååånga år.

näe, dax för lite bebisbus :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0