nu är det snart dax

håhå, vilken dag av endast planering det har varit. mat exakt då, sova och väckas exakt då och sedan samma visa ännu en gång. och gud nåde den ungen om han inte sover ordentligt för det kan leda till KAOS! japp, det har varit simning på schemat idag :) och efter planering in i minsta detalj så gick det som en dans! idag fick vi info om det kommande dyket som kommer att vara nästa gång. vi fick veta hur vi skulle göra och vad vi skulle tänka på. så nu skulle alla hem och fundera på om vi ville göra det eller inte. men instruktören sa att bebisarna är redo för det, nu är det bara mammorna som ska känna sig redo för det :P men vi ska absolut dyka! ska bli väldigt spännande. läskigt oxå men jag vet ju att han kan. så som vi har tränat :) liam är så jäkla duktig. han tycker inte något är läskigt utan skrattar hur mycket som helst.

vi var även ute och gick i förmiddags. shit, det måste varit den varmaste dagen idag. det var nära att jag slet av mig jackan men det kändes lite väl extremt. men det är så hääärligt. mer sådana dagar. det är ju snack om att det skulle kunna vara upp till 20 grader nu i veckan. hohohohohohoho, vi kanske borde grilla, emma??

nu ska jag kolla på biggest loser
Kommentarer
Postat av: emma

JA JA JA!!!!!!!!! Har ni grill? Våran funkar nog inte så kanoners!

2010-04-26 @ 19:36:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0