småkryp

fredrik är iväg med krille och skjuter, liam ligger här bredvid mig i soffan och håller på att somna så jag passar på att surfa runt lite. föe tillfället  är liam otroligt duktig på att somna själv. det är inte ofta som han ligger och gastar i min famn innan han somnar. nu kan jag ofta vagga och mysa med honom en stund och sedan lägga ner honom innan han somnat så tar det en liten stund så har han somnat. måste ju säga att nappen har en stor del i det. han somnar utan den oxå men nappen hjälper mycket om det är så att han är gastig.

dagen idag har varit hur mysig som helst. vi startade dagen lite innan 8: mat och en lek och bus i massor. sedan sov lilleman i 2,5 timme så då kunde jag fixa och trixa med alla kort vi tagit under de senaste månaderna. det är dax att framkalla dom nu. nästan 500 bilder har vi och 99,9 % av dom är på liam :) så snart kan/ska vi tapetsera våra väggar med bilder på vår goding!!! när liam vaknade så var det ju mat och bus igen. sedan gick vi in till bya. skulle bara ha hårfärg. det visade sig att det var marknad idag. jag har aldrig koll på det. dock så regnade det lite smått så det var inget kul att gå där. så vi drog hemåt ganska snabbt. skönt att vi kan ta så långa promenader nu när barmarken är här för att stanna.

vi har haft en liten lässtund nu ikväll. jag köpte ju en tygbok på ikea. jag har letat lääänge efter en sådan och den jag hittade på ikea var så fin och mysig. den är med djur som man kan sitter fast i snören som man kan "plocka ur" och dra i. hur fin som helst. liam ville mest bara smaska på dom medan jag hittade på en liten saga. men han verkade trivas iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0