the saga

för bra längesen så såg jag och fredrik filmen twilight. jag tror att fredrik lämnade soffan ganska snart efter att filmen började men jag såg hela. hela vampyrgrejen har jag gillar skarpt sen jag läste En vampyrs bekännelse för läääängesen. så jag trodde att jag skulle gilla filmen. men inte då. mycket konstig film som jag inte alls kunde förstå riktigt. det fanns lixom ingen logik i den och dialiger och händelser hängde lixom inte ihop, enligt mig. varför skulle bella och edward ens börja prata med varandra? nä, inget funkade i mitt huvud.

jag har dock lånat böckerna av min lillasyster för ett bra tag sen men inte läst för jag visste inte om jag ville. var ju inställd på ännu en flopp. men så började emma snacka om dom och hon tyckte dom var kanon. så jag har gett dom ett försök. jag läste första boken, "Om jag kunde drömma" under resan till och från skåne. JAG ÄR FAST. jag älskade boken. nu är allting mer logiskt. dom har ju missat massor i filmen anser jag. jag har nu börjat på tvåan "När jag hör din röst". böckerna är ju lite åt ungdomshållet helt klart men det har jag inga problem med.

jag ser fram mot mitt nästa möte med edward och resten av gänget.

Kommentarer
Postat av: erica

I told you sooooo

2010-04-06 @ 12:22:26
URL: http://www.inmyarms.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0