kaskader och punka



verkar som att jag tog ledigt lite längre än vad som var tänkt. men nu är jag här igen. veckan har gått i ett rasande tempo tycker jag. trots att vi inte hittat på så där jättemycket.

i onsdags hade vi ju bestämt med emmie att vi skulle komma dit på dagen men det fick vi ställa in. på natten så storspydde Liam. det riktigt sprutade ur honom och han dränkte både sin säng och delar av min. jag visste ju inte om det var maginfluensa eller något sådant så därför kändes det onödigt att åka iväg. han var lite kinkig på dagen på förmiddagen men det tror jag beror på lite mindre sömn än vanligt för efter en rejäl tupplur så var han sitt goa glada jag igen.


världens sötaste och gladaste kille

på torsdagen hade vi bestämt med emma och adam att vi skulle komma ut till dom. men det gick inte helt som planerat. på vägen dit blev det kaos. Liam skrek som en besatt bak i bilen så jag var lite off när jag körde. ett tu tre så ser jag att det ligger något på vägen. jag var dock instängd för jag blev omkörd så jag kom ingenstans så jag ber till gudarna att det är en påse eller något. men precis innan jag kör på det så ser jag att det kommer gå ILLA. PANG säger det i bilen och jag får punka på bakhjulet. det var bara att parkera och ringa fredrik. som tur var så var han i stan så han kom och hjälpte mig byta däck. och sen rullade vi vidare till emma och adam och spenderade hela eftermiddagen i deras trädgård. helt otroligt att båda pojkarna sov i 2 timmar SAMTIDIGT. jag och emma bara satt och göttade oss i solen :)


Liams morgontofflor :)
 hur söta som helst. han fick dom av emmie & co när han var nyföding
 och nu passar som perfekt :)

idag har vi varit inne i staden. först besökte vi fredrik morföräldrar och sedan var det dax att köpa en vårjacka till Liam. hittade en direkt inne på kappahl som jag tror kommer vara riktigt bra.


blått och grönt tillsammans är helt klart en favvis.
den är lite fleeceaktig och även vindtät så den borde funkar bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0