60 centimeter för lite



jag är verkligen förvånad över hur bra Liam sover här nere i skåneland. dels är det varmt och sedan är det ju annat ställe och många nya intryck. men han har sovit bättre än han brukar göra hemma. inatt vaknade han inte alls och de andra nätterna har han bara vaknat till en kortis för att be om nappen och slocknat direkt igen. jag har sovit bra men fredrik har sovit så är. värmen och en stenhård och för liten säng tär på hans arma kropp. brukar ju vara jag som är den känslige av oss två. skönt att det inte alltid stämmer :P

imorrn drar vi hemåt igen. nu har jag fått min dos av skåne och nu klarar jag mig ett tag till. vi har haft det jättebra de dagar vi har varit här men egna huset och egna sängen lockar nu. när man har barn är det alltid enklast att vara hemma. men jag hoppas vi kan åka ner hit i höst igen. annars måste jag vänta till december och det vill jag inte!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0