A Grey Sunday



klockan är lite efter 08 och jag är pigg och vaken. vad knasigt det är med nätter där jag inte ligger och lyssnar efter min lille kille. har sovit bra båda dessa nätterna så nu ska jag nog vara fit for fight igen. fredrik börjar ju jobba imorrn så då ska jag och liam klara oss själva igen. känns som att fredrik har varit hemma mycket mer än 4 veckor så jag får väl världens chock imorrn när jag inte har honom här längre och ska jonglera allt själv.

idag hämtar vi hem vår lille goding igen. han är saknad som tusan. fast två morgnar där vi kunnat ligga och dra oss har ju inte varit fel :P men det är konstigt utan liam här såklart. vi ska hämta honom vid 10 och sedan ska vi ut till kållandsö för deras båt ska upp ur vattnet nu. efter det ska fredrik på bandy och jag och liam åker hem. jag hade gärna följt med på bandy men jag tror inte liam tycker det är speciellt intressant eller kul och det blir försent om vi skulle låta honom vara hos mia under tiden. plus att dom nu haft honom hela helgen så dom kan nog behöva vara lite själva nu. det kommer fler matcher som jag kan kolla på.

nu ska jag upp ur sängen för lite frulle och fix.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0